Üzemeltető: Garuda Trade Kft.

Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 22-24. (nem üzlet)

Telephely/Iroda: 1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő) (nem üzlet)

Fontos! A fenti címeken személyes átvételre nincs lehetőség!

Telefon: +36-1-331-2316, 353-1591 Fax: +36-1-331-2316/22 és 27. mellék

E-mail: garuda@garuda.hu

Adószám: 10499638-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-074713

 

Üzletszabályzat:

Megrendelésének leadásával Ön Garuda Trade Kft. vásárlója lesz. Kérjük, vásárlás előtt tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat:

Az eladó: Az eladó minden termék esetében a Garuda Trade Kft.

A szerződés tárgya: A szerződés tárgya a Garuda Trade Kft. internetes áruházában található valamennyi humán és állatgyógyászati termék. Minden termékünk rendelkezik a szükséges hatósági engedélyekkel.

Vételár, fizetési feltételek: A termékek mellett feltüntetett ár a bruttó fogyasztói ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is (27%).

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:

 

a. Készpénzben: Személyes átvétel esetén

Személyes átvétel helye:

HERBATOP Gyógynövényszaküzlet

1136 Budapest, Tátra utca 12/B

Tel.: +36-1-349-3455

 

b. Átutalás:

Bankszámlaszám: Garuda Trade Kft.

Budapest Bank Rt. 10102086-05495902-00000004

Átutalás esetén, a pénz megérkezése után a lehető legrövidebb időn belül feladjuk az árut GLS futárszolgálattal. GLS futár költsége, amely hozzáadódik a számlája végösszegéhez: bruttó 1090 Ft. Belföldi szállításnál bruttó 14,000 Ft felett a kiszállítás ingyenes, a szállítás költsége a Garuda Trade Kft-t terheli.

 

c. Bankkártyával történő fizetés :

Webáruházunk a Budapest Bank Zrt. által biztosított bankkártyás fizetési módot is nyújtja a vásárlóinak. Garuda Trade Kft. csak a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlóktól, a Budapest Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a titkosítással ellátott fizetőoldalon.

Bankkártyás fizetés esetén, a pénz megérkezése után a lehető legrövidebb időn belül feladjuk az árut a GLS futárszolgálattal. GLS futár költsége, amely hozzáadódik a számlája végösszegéhez: bruttó 1090 Ft. Belföldi szállításnál bruttó 14,000 Ft felett a szállítási költséget elengedjük, annak a költsége a Garuda Trade Kft-t terheli.

 

Description: kartyak

Elfogadható bankkártyák:

·       MasterCard (dombornyomású)

·       Maestro

·       VISA (dombornyomású)

 

d. Fizetés folyamata:

1. A kártyabirtokos összeállítja a webáruházban a megvásárolni kívánt kosarat, megadja a szállítási információkat, majd a fizetési módnál megjelöli a bankkártyás fizetést.

2. A vásárló ezt követően átirányításra kerül a bank fizetési szerverére. A megjelenő fizetőoldalon meg kell adni a kártyaadatokat. (Az átirányítás azért szükséges, hogy ne a webáruház üzemeltetőjénél kerüljenek megadásra és tárolásra a nagy biztonsággal kezelendő bankkártya adatok.)

Description: komp nagy 3b 

3. A kártya adatok bevitelét követően történik a vásárló (tranzakció) hitelesítése, majd sikeres hitelesítés esetén a tranzakció.

 

3D Secure biztonsági megoldások:

A Budapest Bank a biztonságos online fizetés partnereként alkalmazza a MasterCard és a Visa kártyatársaságok által kidolgozott, a biztonsági megoldások új generációjaként ismert 3D Secure – MasterCard SecureCode, illetve Verified by VISA – megoldásokat, hogy a webáruháznak vásárlója minden pillanatban biztonságban érezhesse magát. A 3D Secure protokoll alkalmazásával a tranzakciók során a kártyabirtokos által megadott, online vásárlások esetén használandó PIN kóddal védik az ügyfelet, és minden online tranzakció esetében közvetlenül az elfogadó bank rendszerével teremtik meg a kapcsolatot.

e. Utánvétes fizetés:

Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre juttatja el a csomagot, melyet a vevő készpénzben átvételkor tud kifizetni a futárnak. Az utánvét díja bruttó 1090,-Ft, mely tartalmazza a szállítási költséget és hozzáadódik a számla végösszegéhez.

GLS Csomagpontos szállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut a vásárló által kiválasztott csomagpontra. A GLS a kézbesítés megtörténtéről SMS-ban tájékoztatja a címzettet arról, hogy csomagja megérkezett a GLS Csomagpontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az utánvétes csomagot a vevő a kiválasztott csomagponton készpénzben tudja átvételkor kifizetni.

f. Fizetés és szállítás külföldről:

Külföldi fizetés történhet átutalással, vagy bankkártyás fizetéssel.

Az alábbi díjtételek adódnak hozzá a számla végösszegéhez GLS futárszolgálattal történő európai szállítás esetén:

(Ft/csomag, EUR/csomag)

·       Szlovákia 2280, 7.20

·       Szlovénia 2280, 7.20

·       Ausztria 3455, 10.80

·       Csehország 3455, 10.80

·       Románia 2280, 7.20

·       Lengyelország 2280, 7.20

·       Németország 3725, 11.65

·       Belgium 3725, 11.65

·       Hollandia 3725, 11.65

·       Luxemburg 3725, 11.65

·       Bulgária 3725, 11.65

·       Dánia 6045, 18.90

·       Franciaország 6045, 18.90

·       San Marino 6045, 18.90

·       Olaszország 6045, 18.90

·       Nagy-Brittania 6045, 18.90

·       Monaco 6045, 18.90

·       Írország 6045, 18.90

·       Litvánia 9270, 28.90

·       Lettország 9270, 28.90

·       Spanyolország 9270, 28.90

·       Svédország 9270, 28.90

·       Észtország 9270, 28.90

·       Málta 9270, 28.90

·       Görögország 9270, 28.90

·       Portugália 9270, 28.90

·       Finnország 9270, 28.90

·       Ciprus 9270, 28.90

Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2616 telefonszámon, vagy a garuda@garuda.hu e-mailcímen.

 

Szállítási feltételek, határidők:

A szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. Előfordulhat, hogy a megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük Önnek e-mailben.

 

A szállítás az alábbi módokon történhet:

 

a. Szállítás GLS átvételi pontra:

GLS csomagpontra történő szállítás esetén a GLS az Ön által választott csomagpontra szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1090,-Ft, mely hozzáadódik a számlája végösszegéhez.A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot. Bruttó 14.000,-Ft rendelés esetén a kiszállítás ingyenes, annak költsége a Garuda Trade Kft.-t terheli.

 

b. Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

Átutalás, bankkártyás fizetés, és utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagot a vevő által megadott címre. A vevő otthonába, vagy munkahelyére szállítunk, postafiókcímre nem kézbesítünk. Javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, a megrendelés során jó telefonszámot adjon meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, felvehessük Önnel a kapcsolatot. A csomag feladásáról a GLS futárszolgálat e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot. A házhozszállítás díja bruttó 1090,-Ft, mely hozzáadódik a számla végösszegéhez.

 

c. Személyes átvétel referencia üzletünkben:

A személyes átvétel helye:

HERBATOP Gyógynövényszaküzlet

1136 Budapest, Tátra utca 12/B

Tel.: +36-1-349-3455

A megrendelésről és az átvétel idejéről visszaigazoló email-ben értesítjük.

Személyes átvétel esetén, a vásárló értesítése után a termékeket 10 munkanapig tudjuk tárolni, utána töröljük a megrendelést a rendszerből.

 

Rugalmas kézbestés szolgáltatás:

Három kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat. Az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Sürgős esetben, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2616 telefonszámon, vagy a garuda@garuda.hu e-mailcímen. A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását nem tudja teljesíteni, akkor azt a vásárló értesítése után törölje a rendszerből.

Garuda Trade Kft. saját belátása szerint úgy dönthet, hogy részszállítást teljesít. Ha ez történik, Ön nem visel további költségeket, hanem csak egy szállítást számítunk fel.

 

Részrendelés

Webáruházunk nem ad lehetőséget a részrendelésre, minden rendelést külön kezelünk. Azonban, abban az esetben, ha webáruházunkban Ön mégis több megrendelést adott le 24 órán belül, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal egyeztetés céljából a +36-1-331-2316 telefonszámon, vagy a garuda@garuda.hu e-mailcímen.

 

Sikertelen kézbesítés:

Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.

Felelősség korlátozása:

A Garuda Trade Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

·       Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon weboldalunkra, ott megrendelést adjon le.

·       Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk a figyelmét, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekeznie kell az online terjedő vírusok ellen.

 

Személyes adatok:

A szolgáltató (Garuda Trade Korlátolt Felelősségű Társaság) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényrendelkezései szerint köteles eljárni. Ha a szerződés teljesítéséhez a szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe, a vásárló (felhasználó) felhatalmazza a szolgáltatót, hogy ezen harmadik személy részére, kizárólag a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja. A felhasználók adatait a szolgáltató szigorúan bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja ki. Az információkat szolgáltató csak statisztikai célokra, valamint arra használja fel, hogy a vásárlót közvetlen levél, illetve egyéb úton értesítse a vásárlót a szolgáltató, illetve harmadik személy termékeiről, szolgáltatásairól.

 

Használat

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció:

 Vásárlása megkezdése előtt nem kötelező regisztráltatnia magát áruházunkban. Azonban ajánljuk a regisztrálást, mert a második rendelésétől kezdve vásárlásait sokkal gyorsabban és kényelmesebben tudja intézni. Regisztráláshoz kötelezően kérjük, hogy adja meg a nevét, szállítási címét, számlázási címét, telefonszámát és az e-mailcímét. A regisztrálás után kap egy megerősítő levelet az e-mailfiókjába, amelyet rákattintással aktiválhat. Regisztrálás után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Ha már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, kattintson a jelszó-emlékeztető gombra, majd adja meg a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek a jelszót. Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket a Beállítások fülre kattintva. A Kijelentkezés gombra akkor van szükség, ha olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy valaki az Ön nevében rendeljen nálunk.

Kosár: A Kosár gombra kattintva megtekintheti annak tartalmát.

 

Megrendelés:

A kiválasztott termékek megrendelését a Kosár funkciónál teheti meg. A Fizetés gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat. Lehetősége van arra, hogy külön szállítási és számlázási címet adjon meg. Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen. A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A szerződés az Önnek legkésőbb 48 órán belül küldött érdemi visszaigazolással jön létre. A szerződés nyelve magyar, kivéve, ha a megrendelési folyamat angolul történik – ebben az esetben a szerződés nyelve az angol. Tájékoztatjuk, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Garuda Trade Kft. a létrejött szerződést iktatja, a szerződés annak teljesítésétől számított 2 évig hozzáférhető, igény esetén ismételten megküldjük az Ön részére. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük.

 

Az elállás/felmondás joga:

A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet szabályai alapján Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a  szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő 

a)   termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a  naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;

b)   több termék szolgáltatásakor: attól a  naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az  Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi;

 

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

 

Garuda Trade Kft.

Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 22-24.

Telephely/Iroda : 1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2.

Telefon: +36-1-331-2316, 353-1591 Fax: +36-1-331-2316/22 és 27. mellék

E-mail: garuda@garuda.hu

 

Ebből a célból felhasználhatja az alább mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)


Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Felhívjuk figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási/felmondási jogát a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29.§-ban foglalt esetekben, de különösen:

-        romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,

-        olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a  szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az  Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az  Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a  fuvarozási költséget is (kivéve azokat a  többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az  általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A  visszatérítés során az  eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a  hozzájárulását adja; e  visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a  terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének költségeit ön viseli, amit az Eladó vissszatérít a jogszabályi feltételek fennállta esetén. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az  a  termék jelleg?