ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

I. Általános Információk

Üzemeltető: Garuda Trade Kft.

Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 22-24. (nem üzlet)

Telephely/Iroda: 1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő) (nem üzlet)

Fontos! A székhelyen nincs személyes átvételi lehetőség, csak a telephelyen/irodában!

Telefon: +36-1-331-2316, 353-1591, +36-30-506-3474

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Adószám: 10499638-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-074713

II. Általános Szerződési Feltételek

1. Üzletszabályzat:

Megrendelésének leadásával, s jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával, Ön a Garuda Trade Kft. vásárlója lesz. Kérjük, minden vásárlás előtt tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat.

Az eladó: Az eladó minden termék esetében a Garuda Trade Kft.

A szerződés tárgya: A szerződés tárgya a Garuda Trade Kft. internetes áruházában található, a vásárló által kiválasztott humán és állatgyógyászati termék. Minden termékünk rendelkezik a szükséges hatósági engedélyekkel. Az egyes termékekhez kapcsolódó részletes tájoktatásért, kérjük, keresse fel a termék leírását, illetve olvassa el a betegtájékoztatót. A termékek feletti tulajdonjog a termék átvételekor száll át a vásárlóra, amennyiben a vásárló termék vételárát hiánytalanul megfizette.

A weboldalon feltüntetett tartalom, különösen a termékek leírására használt információ nem eredményezi a Garuda Trade Kft. ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják, a weboldalon szereplő képek csupán illusztrációk. A vásárló részére bármely kommunikációs eszköz (elektronikus, telefon stb.) útján küldött vagy a vásárló által belépés, látogatás és/vagy böngészés útján szerzett semmilyen tartalom nem képezi a Garuda Trade Kft. szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét és/vagy – amennyiben létezik ilyen – a tartalom átküldését lebonyolító a Garuda Trade Kft. alkalmazott/megbízott szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét, ezen tartalom vonatkozásában.

2. Vételár megfizetésének módja

Vételár, fizetési feltételek: A termékek mellett feltüntetett ár a bruttó fogyasztói ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is (27%).

A vásárló összeállítja a Webáruházban a megvásárolni kívánt kosarat, kiválasztja az átvétel formáját, házhozszállítás vagy csomagpontra szállítás esetén megadja a szállítási információkat, majd a fizetési módnál megjelöli a kívánt fizetési módot.

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet: 

a. Készpénzben: kizárólag irodai személyes átvétel, illetve házhoz vagy csomagpontra történő utánvétes szállítás esetén

Készpénzes fizetés helye, személyes irodai átvétel esetén:

GARUDA TRADE KFT.

1136 Budapest

Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)

Készpénzes fizetés ideje: személyes irodai átvétellel egy időben.

b. Átutalás: házhozszállítás, csomagpontra történő szállítás és személyes átvétel esetén is előzetes átutalás lehetséges

Bankszámlaszám: Garuda Trade Kft.

MKB Bank 10102086-05495902-00000004

c. Bankkártyával történő fizetés: házhozszállítás, csomagpontra történő szállítás és személyes átvétel esetén is lehetséges a rendelés leadásakor az internetes áruház felületén keresztül

Webáruházunk az MKB Bank által biztosított bankkártyás fizetési módot is nyújtja a vásárlóinak.

Elfogadható bankkártyák:

  • MasterCard (dombornyomású)

  • Maestro

  • VISA (dombornyomású)

A bankkártyás fizetés folyamata:

A vásárló a bankkártyás fizetési mód kiválasztását, követően átirányításra kerül a bank fizetési szerverére. A megjelenő fizetőoldalon meg kell adni a kártyaadatokat. (Az átirányítás azért szükséges, hogy ne a webáruház üzemeltetőjénél kerüljenek megadásra és tárolásra a nagy biztonsággal kezelendő bankkártya adatok.)

A kártya adatok bevitelét követően történik a vásárló (tranzakció) hitelesítése, majd sikeres hitelesítés esetén a tranzakció.

A Garuda Trade Kft. csak a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlóktól, a bankkártya adatokat nem, míg az MKB Bank kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kezeli a titkosítással ellátott fizetőoldalon.

3D Secure biztonsági megoldások:

Az MKB Bank a biztonságos online fizetés partnereként alkalmazza a MasterCard és a Visa kártyatársaságok által kidolgozott, a biztonsági megoldások új generációjaként ismert 3D Secure – MasterCard SecureCode, illetve Verified by VISA – megoldásokat, hogy a webáruháznak vásárlója minden pillanatban biztonságban érezhesse magát. A 3D Secure protokoll alkalmazásával a tranzakciók során a kártyabirtokos által megadott, online vásárlások esetén használandó PIN kóddal védik az ügyfelet, és minden online tranzakció esetében közvetlenül az elfogadó bank rendszerével teremtik meg a kapcsolatot. További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

d. Utánvétes fizetés: kizárólag házhozszállítás és csomagpontra történő szállítás esetén

Házhozszállítás, illetve csomagpontra történő szállítás esetén a GLS futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre juttatja el a csomagot, melyet a vevő készpénzben vagy bankkártyával átvételkor tud kifizetni a futárnak. Az utánvét díja házhozszállítás esetén bruttó 2040 Ft, csomagpontra történő szállítás esetén 1520 Ft a honlapon leadható rendelés kalkulátor alapján, mely tartalmazza a GLS szállítási költséget is és hozzáadódik a számla végösszegéhez.

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel és bankkártyával fizet, a házhozszállítás, illetve a csomagpontra történő szállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli.
Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

e. Fizetés és szállítás külföldről: kizárólag házhozszállítás esetén

Külföldi fizetés történhet átutalással vagy bankkártyás fizetéssel.

Az alábbi díjtételek adódnak hozzá a számla végösszegéhez GLS futárszolgálattal történő európai szállítás esetén:

(Ft/csomag, EUR/csomag)

Szlovákia EUR 8,82

Szlovénia, Románia, Lengyelország EUR 12,18

Ausztria, Csehország, Horvátország EUR 13,00

Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc EUR 13,57

Dánia, Franciaország, Vatikán, Olaszország, Nagy-Britannia, Monaco, Írország EUR 21,87

Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország EUR 33,64

Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Macedónia, Málta, Törökország, Andorra, Gibraltár, Koszovó, Feröer-szigetek, Ciprus EUR 94,42

Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

4. Szállítási feltételek, határidők:

Házhozszállítás esetén, a szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. Előfordulhat, hogy megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük Önnek e-mailben.

 A szállítás az alábbi módokon történhet:

a. Szállítás GLS csomagpontra:

GLS csomagpontra történő szállítás esetén a GLS az Ön által választott csomagpontra szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1 170 Ft, utánvét esetén 1 520 Ft.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskor, utánvétes fizetés átvételkor.

A szállítás/utánvét összege hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel és bankkártyával fizet, a csomagpontra történő szállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli. Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

GLS Csomagpontos szállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut a vásárló által kiválasztott csomagpontra. A GLS a kézbesítés megtörténtéről SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy csomagja megérkezett a GLS Csomagpontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitvatartási idejét.



Az utánvétes csomagot a vevő a kiválasztott csomagponton készpénzben vagy bankkártyával tudja átvételkor kifizetni.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

b. Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

GLS házhozszállítás esetén a GLS az Ön által megadott szállítási címre szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1 690 Ft, utánvét esetén 2 040 Ft.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskor, utánvétes fizetés átvételkor.

A szállítás/utánvét összege hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül a vevő által megadott szállítási címre. A vevő otthonába vagy munkahelyére szállítunk, postafiók címre nem kézbesítünk. A GLS által küldött e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, a megrendelés során jó telefonszámot adjon meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, felvehessük Önnel a kapcsolatot.

Az utánvétes csomagot a vevő a kiszállításkor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni.

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel, a belföldi kiszállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli. Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

Rugalmas kézbesítés szolgáltatás:

Három kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat. Az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Sikertelen kézbesítés:

Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.

c. Személyes átvétel:

A személyes átvétel helye:

GARUDA TRADE KFT.

1136 Budapest

Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)

A megrendelésről és az átvétel idejéről visszaigazoló email-ben értesítjük.

Személyes átvétel esetén, a vásárló értesítése után a termékeket 10 munkanapig tudjuk tárolni, utána töröljük a megrendelést a rendszerből.

Sürgős esetben, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen. A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását nem tudja teljesíteni, akkor azt a vásárló értesítése után törölje a rendszerből.

Garuda Trade Kft. saját belátása szerint úgy dönthet, hogy részszállítást teljesít, s a termékhiánnyal érintett termékek szállítását későbbi időpontban teljesíti. Ha ez történik, Ön nem visel további költségeket, csak egy szállítást számítunk fel.

Részrendelés

Webáruházunk nem ad lehetőséget a részrendelésre, minden rendelést külön kezelünk. Azonban, abban az esetben, ha webáruházunkban Ön mégis több megrendelést adott le 24 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal egyeztetés céljából a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen.

Felelősség korlátozása:

A Garuda Trade Kft. nem felelős a weboldal működésével összefüggésben esetleges felmerülő hibákért, illetve ezekkel összefüggésben keletkező károkért, különösen az alábbi esetekben:

  • Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon weboldalunkra, ott megrendelést adjon le.

  • Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk a figyelmét, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekeznie kell az online terjedő vírusok ellen.

4. Személyes adatok:

A szolgáltató (Garuda Trade Korlátolt Felelősségű Társaság) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendeletének, illetve az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint köteles eljárni. A szolgáltató által, jelen ÁSZF alapján folytatott adatkezelésekre a szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója alkalmazandó, mely az alábbi linken érhető el: https://garuda.hu/adatkezelesi-tajekoztato

5. A Webshop használata

a. Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció:

A rendelés leadása a webáruházon keresztül történhet regisztrált vásárlóként vagy vendégként (regisztráció nélkül). Vásárlása megkezdése előtt nem kötelező regisztráltatnia magát áruházunkban, azonban ajánljuk a regisztrációt, mert a második rendelésétől kezdve vásárlásait sokkal gyorsabban és kényelmesebben tudja intézni. Regisztrációhoz kötelezően kérjük, hogy adja meg a nevét, szállítási címét, számlázási címét, telefonszámát és e-mailcímét. A regisztrációt követően kap egy megerősítő levelet az e-mailfiókjába, melyet rákattintással aktiválhat. Regisztráció után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Ha már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, kattintson a jelszó-emlékeztető gombra, majd adja meg a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek a jelszót. Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket a Beállítások fülre kattintva. A Kijelentkezés gombra akkor van szükség, ha olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy valaki az Ön nevében rendeljen nálunk.

b. Kosár: A Kosár gombra kattintva megtekintheti annak tartalmát, azaz az Ön által vásárlásra összeállított termékcsomagot. A kosár tartalmát Ön tetszés szerint tudja szerkeszteni.

c. Megrendelés:

A kiválasztott termékek megrendelését a Kosár funkciónál teheti meg. A Fizetés gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat. Lehetősége van arra, hogy külön szállítási és számlázási címet adjon meg. Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti a rendelését.

 A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen. A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A szerződés az Önnek legkésőbb 48 órán belül küldött érdemi visszaigazolással jön létre. A szerződés nyelve magyar, kivéve, ha a megrendelési folyamat angolul történik – ebben az esetben a szerződés nyelve az angol. Tájékoztatjuk, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Garuda Trade Kft. a létrejött szerződést iktatja, a szerződés annak teljesítésétől számított 2 évig hozzáférhető, igény esetén ismételten megküldjük az Ön részére.

d. Az elállás/felmondás joga:

A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet szabályai alapján Ön, amennyiben a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyként ad le megrendelést, 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő 

a) áru adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;

b) több áru szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó árut átveszi;

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Garuda Trade Kft.

Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 22-24.

Telephely/Iroda : 1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2.

Telefon: +36-1-331-2316, +36-30-506-3474

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ebből a célból felhasználhatja a jelen általános szerződési feltételek 1. számú mellékleteként csatolt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Határidőben érvényesítettnek tekintjük nyilatkozatát, ha azt a jelen pont szerinti 14 napos határidő lejárta előtt elküldi részünkre.

Elállás esetén, Ön köteles a Garuda Trade Kft. részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül saját költségén visszaküldeni vagy visszavinni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 A 45/2014. Kormány rendelet 29. § alapján az elállási jog nem gyakorolható romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Tekintettel arra, hogy termékeink többsége egészségügyi és higiéniai kategóriába tartozik, ezért felbontott csomagolású terméket nem áll lehetőségükben visszavenni.

6. Vitarendezés

Amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatosan bármilyen panasz felmerülne, akkor kérjük, hogy keressen minket a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen. Tudjuk jól, hogy az interneten történő vásárlás bizalmi alapon történik, éppen ezért minden reklamációt gyorsan, 5 munkanapon belül kezelünk, és e-mailben tájékoztatását küldünk.

Amennyiben az Eladó (Garuda Trade Kft.) és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
     Amennyiben a Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

  • Békéltető testület
    A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet. A Garuda Trade Kft. székhelye szerinti békéltető testület neve és székhelye: Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

  • Bírósági eljárás
     A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX.törvény rendelkezései szerint.

Az Eladó kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó kötelezettségeit az 1. Függelék tartalmazza.

7. Szerzői jogi információk

A webáruház valamennyi oldalának, aloldalának tartalma, designelemei a Garuda Trade Kft. szerzői jogvédelme alatt állnak, így ezek teljes vagy részleges másolása, módosítása, bármilyen célra történő felhasználása nem engedélyezett! Az oldalakon található információk teljes vagy részleges utánközlése kizárólag a szolgáltató írásos beleegyezésével történhet!

A tartalom a jelen általános szerződési feltételekben foglalt meghatározásának megfelelően magába foglalja különösen, de nem kizárólagosan a weboldalon feltüntetett logókat, grafikai elemeket, kereskedelmi védjegyeket, képeket, videókat, animációkat, multimédia szövegeket és/vagy bármely egyéb tartalmat. Mindez kifejezetten a Garuda Trade Kft. tulajdonát képezi és a Garuda Trade Kft. ezzel kapcsolatban minden jogát fenntartja.

Vásárló a tartalmat, illetve annak egy részét kizárólag személyes felhasználás céljából töltheti le, másolhatja, illetve használhatja, a jelen általános szerződési feltételek rendelkezéseivel összhangban. A személyes felhasználáson túl a vásárló – a Garuda Trade Kft. kifejezett, írásos hozzájárulása nélkül – nem jogosult a Tartalmat másolni, terjeszteni, közölni, harmadik félnek átküldeni, módosítani és/vagy más módon megváltoztatni, felhasználni, illetve az eredetitől eltérő bármely más kontextusba helyezni.

Bármely tartalom, amelyhez a vásárlónak hozzáférése van, vagy ahhoz hozzáférést nyer bármely eszköz révén, a jelen általános szerződési feltételek hatálya alá tartozik.

8. Alkalmazandó Jog

Jelen általános szerződési feltételek és az ez alapján létrejövő egyedi szerződések vonatkozásában a magyar jog az irányadó.

A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy a weboldal általános szerződési feltételeit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az általános szerződési feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az általános szerződési feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a weboldalon. Az általános szerződési feltételek ellen, azok weboldalon történő közzétételét követően, a vásárló tiltakozhat.

Kapcsolat:

Garuda Trade Kft.

1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő) (nem üzlet)

Telefon: +36-1-331-2316, +36-30-506-3474

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Budapest, 2022. április 1. 

  1. számú Melléklet

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Felhívjuk figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási/felmondási jogát a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29.§-ban foglalt esetekben, de különösen:

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének költségeit ön viseli, amit az Eladó vissszatérít a jogszabályi feltételek fennállta esetén. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

FÜGGELÉK

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, amely a Garuda Trade Kft és a Polgári Törvénykönyv szerint fogyasztónak minősülő vásárló közötti szerződések esetén alkalmazandó.

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
 
 Ön az Eladó hibás teljesítése esetén vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
 Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
 
 Választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
 
 Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
 
 Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
 
 Milyen határidőben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
 
 Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
 
 Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
 
 A Garuda Trade Kft.-vel, mint Eladóval szemben érvényesíthető a kellékszavatossági igény.
 
 Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
 
 A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy az árut az Eladótól vásárolta, kivéve, ha az áru természetével, illetve a hiba jellegével összeegyeztethetetlen annak feltételezése, hogy a hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?
 
 Ingó dolog (termék) hibája esetén - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
 Milyen jogok illetik meg termékszavatossági igénye alapján?
 
 Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
 
 Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
 
 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
 Milyen határidőben érvényesíthető termékszavatossági igény?
 
 Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultságát elenyészik.
 
 Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
 
 Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.
 
 A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
 
 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
 - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
 - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
 - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
 
 A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 
 Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető

3. Jótállás

A Garuda Trade Kft. nem forgalmaz jótállás köteles terméket. 

 

Maradjunk kapcsolatban
Ha szeretnél rendszeresen hírt kapni újdonságainkról, aktuális akciókról, iratkozz fel a Garuda Ayurveda Hírlevélre.
Garuda Ayurveda

Garuda Trade Kft.

  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Információk

  • Állásajánlatok
    Jelenleg nincs állásajánlatunk, de ha egészségtudatos és érdeklődik a tevékenységünk iránt, akkor kérjük küldje el önéletrajzát, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot megüresedett pozíció esetén.
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
© Garuda Trade Kft.
Site by Meraki.

Garuda | Sütihasználati tájékoztató

A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.