x 
0 Ft

Cart

Cart empty

Login
+36 30 506 3474
Mon.-Thurs. 08:30 – 16:00
Friday 08:30 – 14:00
Open hours:
Monday - Thursday:
Friday:
08:30 – 16:00
08:30 – 14:00

Contact:
+36 30 506 3474
+36 1 331 2316
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Address:
1136 Budapest, Tátra u. 24. II.em. 2.
  • Scientific Medicinal
    Herbs.
    Authentic
    Ayurveda.
  • GIFT

    Dabur DermoViva Neem antibacterial soap

    When purchasing Human products
    over 12,000 HUF

  • HEALTHY HAIR CARE

    Dabur Vatika Naturals Argan shampoo

    40% price reduction during the promotion

  • IMMUNE SYSTEM STRENGTHENING

    Garuda Ayurveda Immun Guard vegetarian capsule

    New product in our webshop

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

I. Általános Információk

Üzemeltető: Garuda Trade Kft.

Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 22-24. (nem üzlet)

Telephely/Iroda: 1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő) (nem üzlet)

Fontos! A székhelyen nincs személyes átvételi lehetőség, csak a telephelyen/irodában!

Telefon: +36-1-331-2316, 353-1591, +36-30-506-3474

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Adószám: 10499638-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-074713

 

II. Általános Szerződési Feltételek

  1. Üzletszabályzat:

Megrendelésének leadásával, s jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával, Ön a Garuda Trade Kft. vásárlója lesz. Kérjük, minden vásárlás előtt tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat.

Az eladó: Az eladó minden termék esetében a Garuda Trade Kft.

A szerződés tárgya: A szerződés tárgya a Garuda Trade Kft. internetes áruházában található, a vásárló által kiválasztott humán és állatgyógyászati termék. Minden termékünk rendelkezik a szükséges hatósági engedélyekkel. Az egyes termékekhez kapcsolódó részletes tájoktatásért, kérjük, keresse fel a termék leírását, illetve olvassa el a betegtájékoztatót. A termékek feletti tulajdonjog a termék átvételekor száll át a vásárlóra, amennyiben a vásárló termék vételárát hiánytalanul megfizette.

A weboldalon feltüntetett tartalom, különösen a termékek leírására használt információ nem eredményezi a Garuda Trade Kft. ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják, a weboldalon szereplő képek csupán illusztrációk. A vásárló részére bármely kommunikációs eszköz (elektronikus, telefon stb.) útján küldött vagy a vásárló által belépés, látogatás és/vagy böngészés útján szerzett semmilyen tartalom nem képezi a Garuda Trade Kft. szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét és/vagy – amennyiben létezik ilyen – a tartalom átküldését lebonyolító a Garuda Trade Kft.  alkalmazott/megbízott szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttségét, ezen tartalom vonatkozásában.

 

  1. Vételár megfizetésének módja

Vételár, fizetési feltételek: A termékek mellett feltüntetett ár a bruttó fogyasztói ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is (27%).

A vásárló összeállítja a Webáruházban a megvásárolni kívánt kosarat, kiválasztja az átvétel formáját, házhozszállítás esetén megadja a szállítási információkat, majd a fizetési módnál megjelöli a kívánt fizetési módot.

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet: 

a. Készpénzben: kizárólag személyes átvétel vagy csomagpontra történő utánvétes szállítás esetén

Készpénzes fizetés helye:

GARUDA TRADE KFT.

1136 Budapest

Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)

Készpénzes fizetés ideje: személyes átvétellel egy időben.

b. Átutalás: házhozszállítás, csomagpontra történő szállítás és személyes átvétel esetén is

Bankszámlaszám: Garuda Trade Kft.

Budapest Bank Rt. 10102086-05495902-00000004

c. Bankkártyával történő fizetés: házhozszállítás, csomagpontra történő szállítás és személyes átvétel esetén is

Webáruházunk a Budapest Bank Zrt. által biztosított bankkártyás fizetési módot is nyújtja a vásárlóinak.

 Elfogadható bankkártyák:

  • MasterCard (dombornyomású)
  • Maestro
  • VISA (dombornyomású)

 A bankkártyás fizetés folyamata:

A vásárló a bankkártyás fizetési mód kiválasztását, követően átirányításra kerül a bank fizetési szerverére. A megjelenő fizetőoldalon meg kell adni a kártyaadatokat. (Az átirányítás azért szükséges, hogy ne a webáruház üzemeltetőjénél kerüljenek megadásra és tárolásra a nagy biztonsággal kezelendő bankkártya adatok.)

A kártya adatok bevitelét követően történik a vásárló (tranzakció) hitelesítése, majd sikeres hitelesítés esetén a tranzakció.

A Garuda Trade Kft. csak a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlóktól, a bankkártya adatokat nem, míg a Budapest Bank kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kezeli a titkosítással ellátott fizetőoldalon.

3D Secure biztonsági megoldások:

A Budapest Bank a biztonságos online fizetés partnereként alkalmazza a MasterCard és a Visa kártyatársaságok által kidolgozott, a biztonsági megoldások új generációjaként ismert 3D Secure – MasterCard SecureCode, illetve Verified by VISA – megoldásokat, hogy a webáruháznak vásárlója minden pillanatban biztonságban érezhesse magát. A 3D Secure protokoll alkalmazásával a tranzakciók során a kártyabirtokos által megadott, online vásárlások esetén használandó PIN kóddal védik az ügyfelet, és minden online tranzakció esetében közvetlenül az elfogadó bank rendszerével teremtik meg a kapcsolatot. További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

d. Utánvétes fizetés: kizárólag házhozszállítás és csomagpontra történő szállítás esetén

Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre juttatja el a csomagot, melyet a vevő készpénzben átvételkor tud kifizetni a futárnak. Az utánvét díja bruttó 1090,-Ft., mely tartalmazza a szállítási költséget és hozzáadódik a számla végösszegéhez.

e. Fizetés és szállítás külföldről: kizárólag házhozszállítás esetén

Külföldi fizetés történhet átutalással, vagy bankkártyás fizetéssel.

Az alábbi díjtételek adódnak hozzá a számla végösszegéhez GLS futárszolgálattal történő európai szállítás esetén:

(Ft/csomag, EUR/csomag)

  • Szlovákia 2475,- Ft. vagy, EUR 7,10
  • Szlovénia, Románia, Lengyelország 3460,- Ft. vagy, EUR 9,90
  • Ausztria, Csehország, Horvátország 3710,- Ft. vagy, EUR 10.60
  • Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc 3770,- Ft. vagy, EUR 10,80
  • Dánia, Franciaország, Vatikán, Olaszország, Nagy-Britannia, Monaco, Írország 6065,- Ft. vagy, EUR 17,30
  • Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország 8830,- Ft. vagy, EUR 25,30
  • Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Macedónia, Málta, Törökország, Andorra, Gibraltár, Koszovó, Feröer-szigetek, Ciprus 22260,- Ft. vagy, EUR 63,60

Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen.

 

  1. Szállítási feltételek, határidők:

A házhozszállítás esetén, a szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. Előfordulhat, hogy a megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük Önnek e-mailben.

 A szállítás az alábbi módokon történhet:

a. Szállítás GLS átvételi pontra:

GLS csomagpontra történő szállítás esetén a GLS az Ön által választott csomagpontra szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1190,- Ft., mely hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Egy vásárlás esetén, bruttó 15,000,- Ft. felett, a csomagpontra történő szállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli.

 

GLS Csomagpontos szállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut a vásárló által kiválasztott csomagpontra. A GLS a kézbesítés megtörténtéről SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy csomagja megérkezett a GLS Csomagpontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az utánvétes csomagot a vevő a kiválasztott csomagponton készpénzben tudja átvételkor kifizetni.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

b. Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

Átutalás, bankkártyás fizetés, és utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagot a vevő által megadott címre. A vevő otthonába, vagy munkahelyére szállítunk, postafiókcímre nem kézbesítünk. Javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, a megrendelés során jó telefonszámot adjon meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, felvehessük Önnel a kapcsolatot. A csomag feladásáról a GLS futárszolgálat e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.

A vételőr jóváírását követően (kivétel utánvét)  átadjuk az árut GLS futárszolgálat részére kézbesítés céljából. A GLS futár költsége, amely hozzáadódik a számlája végösszegéhez: bruttó 1190,- Ft.

Belföldi szállításnál, egy vásárlás esetén, bruttó 15,000,- Ft felett, a kiszállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlátó, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

 

Rugalmas kézbestés szolgáltatás:

Három kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat. Az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

 

 

Sikertelen kézbesítés:

Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.

c. Személyes átvétel:

A személyes átvétel helye:

GARUDA TRADE KFT.

1136 Budapest

Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)

A megrendelésről és az átvétel idejéről visszaigazoló email-ben értesítjük.

Személyes átvétel esetén, a vásárló értesítése után a termékeket 10 munkanapig tudjuk tárolni, utána töröljük a megrendelést a rendszerből.

 

Sürgős esetben, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mailcímen. A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását nem tudja teljesíteni, akkor azt a vásárló értesítése után törölje a rendszerből.

Garuda Trade Kft. saját belátása szerint úgy dönthet, hogy részszállítást teljesít, s a termékhiánnyal érintett termékek szállítását későbbi időpontban teljesíti. Ha ez történik, Ön nem visel további költségeket, csak egy szállítást számítunk fel.

 

Részrendelés

Webáruházunk nem ad lehetőséget a részrendelésre, minden rendelést külön kezelünk. Azonban, abban az esetben, ha webáruházunkban Ön mégis több megrendelést adott le 24 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal egyeztetés céljából a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mailcímen.

 

Felelősség korlátozása:

A Garuda Trade Kft. nem felelős az esetleges károkért, különösen az alábbi esetekben:

  • Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon weboldalunkra, ott megrendelést adjon le.
  • Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk a figyelmét, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekeznie kell az online terjedő vírusok ellen.

 

  1. Személyes adatok:

A szolgáltató (Garuda Trade Korlátolt Felelősségű Társaság) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendeletének, illetve az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint köteles eljárni. A szolgáltató által, jelen ÁSZF alapján folytatott adatkezelésekre a szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója alkalmazandó, mely az alábbi linken érhető el: [*] 

  1. A Webshop használata

a. Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció:

A rendelés leadása a webáruházon keresztül történhet regisztrált vásárlóként, vagy vendégként (regisztráció nélkül). Vásárlása megkezdése előtt nem kötelező regisztráltatnia magát áruházunkban. Azonban ajánljuk a regisztrálást, mert a második rendelésétől kezdve vásárlásait sokkal gyorsabban és kényelmesebben tudja intézni. Regisztráláshoz kötelezően kérjük, hogy adja meg a nevét, szállítási címét, számlázási címét, telefonszámát és az e-mailcímét. A regisztrálás után kap egy megerősítő levelet az e-mailfiókjába, amelyet rákattintással aktiválhat. Regisztrálás után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Ha már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, kattintson a jelszó-emlékeztető gombra, majd adja meg a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek a jelszót. Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket a Beállítások fülre kattintva. A Kijelentkezés gombra akkor van szükség, ha olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy valaki az Ön nevében rendeljen nálunk.

b. Kosár: A Kosár gombra kattintva megtekintheti annak tartalmát, azaz az Ön által vásárlásra összeállított termékcsomagot. A kosár tartalmát Ön tetszés szerint tudja szerkeszteni.

c. Megrendelés:

A kiválasztott termékek megrendelését a Kosár funkciónál teheti meg. A Fizetés gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat. Lehetősége van arra, hogy külön szállítási és számlázási címet adjon meg. Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen. A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A szerződés az Önnek legkésőbb 48 órán belül küldött érdemi visszaigazolással jön létre. A szerződés nyelve magyar, kivéve, ha a megrendelési folyamat angolul történik – ebben az esetben a szerződés nyelve az angol. Tájékoztatjuk, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Garuda Trade Kft. a létrejött szerződést iktatja, a szerződés annak teljesítésétől számított 2 évig hozzáférhető, igény esetén ismételten megküldjük az Ön részére.

d. Az elállás/felmondás joga:

A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet szabályai alapján Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a  szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő 

a)   termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;

b)   több termék szolgáltatásakor: attól a  naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az  Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi;

 

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

 

Garuda Trade Kft.

Székhely: 1055 Budapest, Balaton utca 22-24.

Telephely/Iroda : 1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2.

Telefon: +36-1-331-2316, +36-30-506-3474

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Ebből a célból felhasználhatja a jelen általános szerződési feltételek 1. számú mellékleteként csatolt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

 

Elállás esetén, Ön köteles a Garuda Trade Kft. részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy visszavinni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 A 45/2014. Kormány rendelet 29. § alapján az elállási jog nem gyakorolható romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Tekintettel arra, hogy termékeink többsége egészségügyi és higiéniai kategóriába tartozik, ezért felbontott csomagolású terméket nem áll lehetőségükben visszavenni.

  1. Vitarendezés

Amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatosan bármilyen panasz felmerülne, akkor kérjük, hogy keressen minket a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mailcímen. Tudjuk jól, hogy az interneten történő vásárlás bizalmi alapon történik, éppen ezért minden reklamációt gyorsan, 5 munkanapon belül kezelünk, és e-mailben tájékoztatását küldünk.

Amennyiben az Eladó (Garuda Trade Kft.) és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:

 

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
    Amennyiben a Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

  • Békéltető testület
    A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet. A Garuda Trade Kft. székhelye szerinti békéltető testület neve és székhelye: Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

  • Bírósági eljárás
    A Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX.törvény rendelkezései szerint.

Az Eladó kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó kötelezettségeit az 1. Függelék tartalmazza.

  1. Szerzői jogi információk

A webáruház valamennyi oldalának, aloldalának tartalma, designelemei a Garuda Trade Kft. szerzői jogvédelme alatt állnak, így ezek teljes vagy részleges másolása, módosítása, bármilyen célra történő felhasználása nem engedélyezett! Az oldalakon található információk teljes vagy részleges utánközlése kizárólag a szolgáltató írásos beleegyezésével történhet!

A tartalom a jelen általános szerződési feltételekben foglalt meghatározásának megfelelően magába foglalja különösen, de nem kizárólagosan a weboldalon feltüntetett logókat, grafikai elemeket, kereskedelmi védjegyeket, képeket, videókat, animációkat, multimédia szövegeket és/vagy bármely egyéb tartalmat. Mindez kifejezetten a Garuda Trade Kft. tulajdonát képezi és a Garuda Trade Kft. ezzel kapcsolatban minden jogát fenntartja.

Vásárló a tartalmat, illetve annak egy részét kizárólag személyes felhasználás céljából töltheti le, másolhatja, illetve használhatja, a jelen általános szerződési feltételek rendelkezéseivel összhangban. A személyes felhasználáson túl a vásárló – a Garuda Trade Kft. kifejezett, írásos hozzájárulása nélkül – nem jogosult a Tartalmat másolni, terjeszteni, közölni, harmadik félnek átküldeni, módosítani és/vagy más módon megváltoztatni, felhasználni, illetve az eredetitől eltérő bármely más kontextusba helyezni.

Bármely tartalom, amelyhez a vásárlónak hozzáférése van, vagy ahhoz hozzáférést nyer bármely eszköz révén, a jelen általános szerződési feltételek hatálya alá tartozik.

  1. Alkalmazandó Jog

Jelen általános szerződési feltételek és az ez alapján létrejövő egyedi szerződések vonatkozásában a magyar jog az irányadó.

A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy a weboldal általános szerződési feltételeit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az általános szerződési feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az általános szerződési feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a weboldalon. Az általános szerződési feltételek ellen, azok weboldalon történő közzétételét követően, a vásárló tiltakozhat.

Kapcsolat:

Garuda Trade Kft.

1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő) (nem üzlet)

Telefon: +36-1-331-2316, +36-30-506-3474

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Budapest, 2021. január 11.


 

 

  1. számú Melléklet

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az  alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Felhívjuk figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási/felmondási jogát a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29.§-ban foglalt esetekben, de különösen:

-        romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,

-        olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a  szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az  Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az  Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a  fuvarozási költséget is (kivéve azokat a  többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az  általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A  visszatérítés során az  eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a  hozzájárulását adja; e  visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a  terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének költségeit ön viseli, amit az Eladó vissszatérít a jogszabályi feltételek fennállta esetén. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az  a  termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

  1. FÜGGELÉK

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?

Az Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vállalkozással szemben érvényesíthető a kellékszavatossági igény.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesíthető termékszavatossági igény?

Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultságát elenyészik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető

3. Jótállás

Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. Kormányrendelet alapján az Eladó jótállásra köteles.

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

 

Let's keep in touch

Garuda Trade Kft.

  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
© Garuda Trade Kft.
Site by Meraki.

Garuda | Sütihasználati tájékoztató

A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.