x 
0 Ft

KOSÁR

Üres Kosár

Szállítási feltételek

 

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Szállítási feltételek, határidők:

Házhozszállítás esetén a szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. Előfordulhat, hogy a megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük Önnek e-mailben.

 

A szállítás az alábbi módokon történhet:

 

Szállítás GLS átvételi pontra

GLS csomagpontra történő szállítás esetén a GLS az Ön által választott csomagpontra szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1 170 Ft, utánvét esetén 1 520 Ft.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskor, utánvétes fizetés átvételkor.

A szállítás/utánvét összege hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel és bankkártyával fizet, a csomagpontra történő szállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli. Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

GLS Csomagpontos szállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut a vásárló által kiválasztott csomagpontra. A GLS a kézbesítés megtörténtéről SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy csomagja megérkezett a GLS Csomagpontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitvatartási idejét.

Az utánvétes csomagot a vevő a kiválasztott csomagponton készpénzben vagy bankkártyával tudja átvételkor kifizetni.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

 

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

GLS házhozszállítás esetén a GLS az Ön által megadott szállítási címre szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1 690 Ft, utánvét esetén 2 040 Ft.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskor, utánvétes fizetés átvételkor.

A szállítás/utánvét összege hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül a vevő által megadott szállítási címre. A vevő otthonába vagy munkahelyére szállítunk, postafiók címre nem kézbesítünk. A GLS által küldött e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, a megrendelés során jó telefonszámot adjon meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, felvehessük Önnel a kapcsolatot.

Az utánvétes csomagot a vevő a kiszállításkor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni.

 

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel, a belföldi kiszállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli. Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

 

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

 

Rugalmas kézbestés szolgáltatás:

Három kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat. Az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Sikertelen kézbesítés:

Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.

 

 

Személyes átvétel

A személyes átvétel helye:

GARUDA TRADE KFT.

1136 Budapest

Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)

 

Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskor. Telefonos egyeztetés után helyszíni készpénzes fizetés is lehetséges.

Személyes átvétel esetén, a vásárló értesítése után a termékeket 10 munkanapig tudjuk tárolni, utána töröljük a megrendelést a rendszerből.

 

 

Szállítási költségek külföldi országok esetében:

Az alábbi díjtételek adódnak hozzá a számla végösszegéhez GLS futárszolgálattal történő európai szállítás esetén:

(Ft/csomag, EUR/csomag)

  • Szlovákia EUR 8.82
  • Szlovénia, Románia, Lengyelország EUR 12.18
  • Ausztria, Csehország, Horvátország EUR 13.00
  • Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc EUR 13.57
  • Dánia, Franciaország, Vatikán, Olaszország, Nagy-Britannia, Monaco, Írország EUR 21.87
  • Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország EUR 33.64
  • Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Macedónia, Málta, Törökország, Andorra, Gibraltár, Koszovó, Feröer-szigetek, Ciprus EUR 94.42

Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

Sürgős esetben, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen. A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását nem tudja teljesíteni, akkor azt a vásárló értesítése után törölje a rendszerből.

Garuda Trade Kft. saját belátása szerint úgy dönthet, hogy részszállítást teljesít, s a termékhiánnyal érintett termékek szállítását későbbi időpontban teljesíti. Ha ez történik, Ön nem visel további költségeket, csak egy szállítást számítunk fel.

  • Találatok: 1188
Maradjunk kapcsolatban
Ha szeretnél rendszeresen hírt kapni újdonságainkról, aktuális akciókról, iratkozz fel a Garuda Ayurveda Hírlevélre.
Garuda Ayurveda

Garuda Trade Kft.

  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Információk

  • Állásajánlatok
    Jelenleg nincs állásajánlatunk, de ha egészségtudatos és érdeklődik a tevékenységünk iránt, akkor kérjük küldje el önéletrajzát, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot megüresedett pozíció esetén.
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
© Garuda Trade Kft.
Site by Meraki.

Garuda | Sütihasználati tájékoztató

A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.