x 
0 Ft

KOSÁR

Üres Kosár

Szállítási feltételek

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Szállítási feltételek, határidők:

Házhozszállítás esetén a szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. Előfordulhat, hogy a megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük Önnek e-mailben.

A szállítás az alábbi módokon történhet:

Szállítás GLS átvételi pontra

GLS csomagpontra történő szállítás esetén a GLS az Ön által választott csomagpontra szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1 170 Ftutánvét esetén 1 520 Ft.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskorutánvétes fizetés átvételkor.

A szállítás/utánvét összege hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel és bankkártyával fizet, a csomagpontra történő szállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli. Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

GLS Csomagpontos szállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut a vásárló által kiválasztott csomagpontra. A GLS a kézbesítés megtörténtéről SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy csomagja megérkezett a GLS Csomagpontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitvatartási idejét.

Az utánvétes csomagot a vevő a kiválasztott csomagponton készpénzben vagy bankkártyával tudja átvételkor kifizetni.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

GLS házhozszállítás esetén a GLS az Ön által megadott szállítási címre szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1 690 Ftutánvét esetén 2 040 Ft.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskorutánvétes fizetés átvételkor.

A szállítás/utánvét összege hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül a vevő által megadott szállítási címre. A vevő otthonába vagy munkahelyére szállítunk, postafiók címre nem kézbesítünk. A GLS által küldött e-mail tartalmazza a csomagszámot.

Javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, a megrendelés során jó telefonszámot adjon meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, felvehessük Önnel a kapcsolatot.

Az utánvétes csomagot a vevő a kiszállításkor a futárnak készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni.

Ha egy vásárlás alkalmával bruttó 19 000 Ft felett rendel, a belföldi kiszállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli. Utánvétes fizetési mód esetén az utánvét díja (350 Ft) kerül felszámításra.

További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.

Rugalmas kézbesítés szolgáltatás:

Három kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat. Az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Sikertelen kézbesítés:

Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.

Személyes átvétel

A személyes átvétel helye:

GARUDA TRADE KFT. központi iroda

1136 Budapest, Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)

Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.

Lehetséges fizetési módok: bankkártyás fizetés rendeléskor. Telefonos egyeztetés után helyszíni készpénzes fizetés is lehetséges.

Személyes átvétel esetén, a vásárló értesítése után a termékeket 10 munkanapig tudjuk tárolni, utána töröljük a megrendelést a rendszerből.

Szállítási költségek külföldi országok esetében:

Az alábbi díjtételek adódnak hozzá a számla végösszegéhez GLS futárszolgálattal történő európai szállítás esetén:

(Ft/csomag, EUR/csomag)

  • Szlovákia EUR 8.82

  • Szlovénia, Románia, Lengyelország EUR 12.18

  • Ausztria, Csehország, Horvátország EUR 13.00

  • Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein, Bulgária, Svájc EUR 13.57

  • Dánia, Franciaország, Vatikán, Olaszország, Nagy-Britannia, Monaco, Írország EUR 21.87

  • Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Norvégia, Görögország, Portugália, Finnország EUR 33.64

  • Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland, Albánia, Macedónia, Málta, Törökország, Andorra, Gibraltár, Koszovó, Feröer-szigetek, Ciprus EUR 94.42

Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

Sürgős esetben, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen. A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását nem tudja teljesíteni, akkor azt a vásárló értesítése után törölje a rendszerből.

A Garuda Trade Kft. saját belátása szerint úgy dönthet, hogy részszállítást teljesít, s a termékhiánnyal érintett termékek szállítását későbbi időpontban teljesíti. Ha ez történik, Ön nem visel további költségeket, csak egyszeri szállítási díjat számítunk fel.

Maradjunk kapcsolatban
Ha szeretnél rendszeresen hírt kapni újdonságainkról, aktuális akciókról, iratkozz fel a Garuda Ayurveda Hírlevélre.
Garuda Ayurveda

Garuda Trade Kft.

  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Információk

  • Állásajánlatok
    Jelenleg nincs állásajánlatunk, de ha egészségtudatos és érdeklődik a tevékenységünk iránt, akkor kérjük küldje el önéletrajzát, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot megüresedett pozíció esetén.
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
© Garuda Trade Kft.
Site by Meraki.

Garuda | Sütihasználati tájékoztató

A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.