SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Szállítási feltételek, határidők:
A házhozszállítás esetén, a szállítás várható ideje a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. Előfordulhat, hogy a megrendelését váratlan készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, ezt minden esetben jelezzük Önnek e-mailben.
A szállítás az alábbi módokon történhet:
Szállítás GLS átvételi pontra:
GLS csomagpontra történő szállítás esetén a GLS az Ön által választott csomagpontra szállítja ki a csomagot, melynek díja bruttó 1190,- Ft., mely hozzáadódik a számlája végösszegéhez. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.
Egy vásárlás esetén, bruttó 15,000,- Ft. felett, a csomagpontra történő szállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlót, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli.
GLS Csomagpontos szállítás esetén a GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut a vásárló által kiválasztott csomagpontra. A GLS a kézbesítés megtörténtéről SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy csomagja megérkezett a GLS Csomagpontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az utánvétes csomagot a vevő a kiválasztott csomagponton készpénzben tudja átvételkor kifizetni.
További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:
Átutalás, bankkártyás fizetés, és utánvétes fizetés esetén a GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagot a vevő által megadott címre. A vevő otthonába, vagy munkahelyére szállítunk, postafiókcímre nem kézbesítünk. Javasoljuk, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, a megrendelés során jó telefonszámot adjon meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, felvehessük Önnel a kapcsolatot. A csomag feladásáról a GLS futárszolgálat e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot.
A vételőr jóváírását követően (kivétel utánvét) átadjuk az árut GLS futárszolgálat részére kézbesítés céljából. A GLS futár költsége, amely hozzáadódik a számlája végösszegéhez: bruttó 1190,- Ft.
Belföldi szállításnál, egy vásárlás esetén, bruttó 15,000,- Ft felett, a kiszállítás ingyenes, azaz a szállítás költsége nem a vásárlátó, hanem a Garuda Trade Kft-t terheli.
További információért, kérjük, keresse fel a szolgáltató weboldalát.
Rugalmas kézbestés szolgáltatás:
Három kézbesítési kísérletet biztosít a GLS futárszolgálat. Az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17-20 óra között. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
Sikertelen kézbesítés:
Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.
Személyes átvétel:
A személyes átvétel helye:
GARUDA TRADE KFT.
1136 Budapest
Tátra utca 24. II/2. (7-es kapucsengő)
A megrendelésről és az átvétel idejéről visszaigazoló email-ben értesítjük.
Személyes átvétel esetén, a vásárló értesítése után a termékeket 10 munkanapig tudjuk tárolni, utána töröljük a megrendelést a rendszerből.
Szállítási költségek külföldi országok esetében:
Az alábbi díjtételek adódnak hozzá a számla végösszegéhez GLS futárszolgálattal történő európai szállítás esetén:
(Ft/csomag, EUR/csomag)
Minden egyéb országból történő vásárlás esetén, még a vásárlás előtt a szállítási költségekkel kapcsolatosan kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.
Sürgős esetben, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a +36-1-331-2316, +36-30-506-3474 telefonszámon, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímen. A Garuda Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását nem tudja teljesíteni, akkor azt a vásárló értesítése után törölje a rendszerből.
Garuda Trade Kft. saját belátása szerint úgy dönthet, hogy részszállítást teljesít, s a termékhiánnyal érintett termékek szállítását későbbi időpontban teljesíti. Ha ez történik, Ön nem visel további költségeket, csak egy szállítást számítunk fel.